Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

31.5.2013

12 kilsan aamulenkki ja aamiainen

Pikkukosken beachilla
Tää oli viikon neljäs juoksutreeniTarkoitus oli juosta kymppimutta matkaa tuli yhteensä 12 kilometriäkun otettiin Pikkukosken maisemareittiTiistain juoksu aamulla oli rauhallinen7 km tasavauhtinen lenkki tasaisellaKeskiviikkona haastoin itseäni Nuuksion mäissä 8 kilometrin verran ja eilen aamulla tein tosi kevyen palauttavan 7 kilsan hölköttelynHuomenna on tarkoitus juosta se viikon pitkä lenkki 15 kilsaa!

Aika 1h 20 min
Keskisyke 162
Huippusyke 184
Kulutus 804 kcal

Luomupuuroaraejuustoasmoothie ja kahvia  
Näitä blenderiin ja vettä päälle 

2 kommenttia:

  1. Sullahan on tullut komeasti juoksutreeniä tällä viikolla kaiken muun liikunnan päälle! Toivottavasti itsekin alkais nyt saamaan kasaan kunnon juoksuviikkoja ja ennen kaikkea juoksukuukausia.

    Kiitos muuten tuosta Katinkuru-bloggauksesta, mahtavaa katsella noita kuvia ja paikkoja ruudulta kun itse en koskaan oo malttanut pysähtyä kuvailemaan. Just tänään aamupäivällä juoksin ensin Katinkurun lenkin ja siihen päälle maastolenkin. Erinomainen yhdistelmä! Viime syksynä tein ton monta monta kertaa, joskus yhdistin siihen vielä sen veteraanilenkin.

    Hauska juttu tuo moikkailu, ei täällä tosiaan kukaan moikkaa ketään paitsi tuttuja :D Hymy ja nyökkäyskin saavat varmaan vastaantulijan epäilemään että tuo on joku ihan pimahtanut.. Paras kaupunki tää on silti, huikeat lenkkimaastot ja muutenkin!

    VastaaPoista
  2. Joo tällä viikolla on ehtinyt juosta hyvin :) Ja sitten hieman motivoi tuo Extreme Run. Ois kiva juosta kevyesti ne esteiden välit.

    Katinkuru ja maastolenkki on kyllä ihan best. Tosin kesällä alkaa olla vähän hyttysiä..

    Ehkä ne piti mua sitten vähän pimahtaneena :)

    VastaaPoista