Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.5.2013

Perjantaifillarointi ja treeni


Mulla oli aamulla kasin jälkeen asiakkaan treeni MotivuksellaAutossa on edelleen talvirenkaatjoten en uskaltanut lähteä autoilemaanMikä mainio syy lähteä fillarillaMä inhoan mennä julkisillajoten mieluiten kävelen tai pyöräilen jos ei pääse autollaReilu 20 min pyöräilin tästä keskustaan ja energiaa meni 200 kcalKeskisyke oli jotain 140 paikkeillaJa mummopyörä kulki keskustaan autoa nopeammin! 

Sitten treeni asiakkaallejonka jälkeen jäin tekemään vielä nopeen oman treenin.

Jalkaprässi
Askelkyykky (taaimmainen jalka penkin päällä)
Rintapunnerrus käsipainoilla
Ylätalja eteen
Vipunostot sivulle
Hauis ja ojentaja taljassa



Tähän sitten loppujäähdyttely kotiinTulin vähän rauhallisempaa tahtia ja aikaa meni nyt 30 minsaa.





Ja hei se on perjantai tänään! Kivaa viikonloppua! Ja tsemppiä huomisille City Run juoksijoille! Kuka on menossa?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti