Sports Lady®

Sports Lady®

22.5.2013

Paloheinässä juoksua ja lehtijuttuasiaa

Mallailin tänään näitä mun uusia Brasil Sul'n trikoita ja on kyllä tosi kivat! Mulla on muutenkin kaikkea turkoosiajoten ne käy hyvin monen jutun kanssa. 



Paloheinään mentiin tänään juoksemaan ja vaikka juoksu on kivaa (kisoissa)niin todella harvoin saan siitä hyvät fiilikset noin niinkuin lenkkeillessäSeura oli hyvää ja hyvät fiilikset tuli muualta tänäänJa kyllä se juoksukin alkoi sitten loppua kohti kulkemaan eli ei lenkki ihan hukkaan mennyt! Siinä vaiheessa saatiin kuitenkin niin kova sade jo niskaanettä autolle palatessa oli kaikki vaatteet ihan läpimärätJa ehkä mun jalat ei ihan ole vielä palautuneet viikonlopun juoksustakaanAamulla oli ainakin superkankea olo joogassaMutta se auttoi ja ensi viikolle oon varannut myös hierojanOi ihanaa! Tulee niin tarpeeseen! Ja juosta vaan pitääettä jaksaa vetää sen Oulun Extreme Runin ja jotain muutakin kisaa sitä ennen! Eiköhän se tästä ala taas kulkea! Kun juoksee vaanJust do it.

Paloheinässä riittää vaihtelevaa maastoa

Sitten iltapäivä menikin koneella sähköposteja hoitaen ja sain myös oikoluettavaksi yhden lehtijutunmissä mua haastateltiin taannoinHuomenna seuraa lisää lehtijuttuasiaakun menen haastateltavaksi ja kuvattavaksi yhteen naistenlehteen ja juttu tulee ulos heinäkuun numerossaHyvä ystäväni Katja lähtee juttuun mukaanja Katja onkin ollut innoittajana mun Personal Trainer -uralle.

Mä oon niin kiitollinen kaikille niille mun tärkeille ystävillejotka ovat mua kannustaneet tähän työhönSellaiset ihmisetjotka tukevat itselle tärkeässä asiassa ovat kultaakin kalliimpiaJoskus saattaa kyseenalaistaa itse omat juttunsa ja uskokin meinaa loppuaSilloin ovat ne rakkaat ihmiset niin tärkeitäjotka kuitenkin kannustavat sinua siinä mitä sydän sanooOn mahtavaa kun joku uskoo sinuun.

Onnelinenhan mä olen kun saan tehdä tätä työtäJa paras palkinto mulle on se kun asiakkaat onnistuu ja ihmisille tulee hyvä mieli. Musta on niin upeetaettä olen löytänyt työn joka on mulle intohimoEn uskonut ikinä että sellaisen työn löytäisinTai että keksisin unelma-ammatinmikä musta tulisi isonaNiin ne asiat vain tapahtuvat ihan yllättäenkin ja hyvää kannattaa odottaaMeillä on vain yksi elämäjoten parasta antaa vain mennä kun sen oman intohimon löytää?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti