Sports Lady®

Sports Lady®

2.1.2013

Back in business


Heräsin jo kuuden jälkeenAika hyvin oon päässyt aikaerostaThaikuissahan kello ois ollut 11Mulle on aina helppo palata tänne suomirytmiin takaisin.

Nyt olen saanut hoidettua jo ties miten monta työjuttuaSähköpostit on siivottu ja luettu (tosin luin niitä lomallakin reissussa että kaaos ei kotiin tullessa ole aivan mahdoton)Kaikki verkkokaupan tilauksetkin sain jo käsiteltyäDuunijutuissa mulla puhaltaa muutoksen tuuletKaikkea uutta ja jännää on luvassaNiistä sitten enemmän! 

Yhden päivän levättyäni tekisi jo mieli lähteä salille (mutta ei lenkille todellakaan ei tuonne pimeyteen ja vesisateeseen)Elixian kortti mulla on suljettu tosin vielä tämän viikon mutta ehkä lähdenkin pitkästä aikaa GB'lleEnsi viikolla alkaa parin yrityksen kahvakuulatunnit ja Toimelan tunnit alkavat kolmannella viikollaRatsastamaan pääsen taas ensi viikolla ja tänään taidan selvittää myös tuon Thai Boxing -kortinOnko se sitten Combat Academy vai Helsinki Thai Boxing Club? Yes!


Huippua päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti