Sports Lady®

Sports Lady®

21.1.2013

Hyvän mielen maanantailenkki

Happy happy!

Aamun kuulatunnin jälkeen istuin kotitoimistossa koneella ja puhelimessa ja sain aivan älyttömästi aikaiseksiKolmen aikaan oli pakko päästä ulos aurinkoon kävelylle ja oli niin hyvä mieliettä teki mieli ääneen huutaa koko maailmalle! Näin ne asiat vähitellen etenee ja itse asiassa olen todella tyytyväinen siihen kuinka ne parin vuoden aikana ovat edenneetNo sen sijaan että olisin päivittänyt facebookin statuksen ja kiljunut iloani kaikille vastaantulijoilleniin soitin ensin mun veljelle ja sitten parhaille ystäville! Oli hyvä puolentoista tunnin kävely auringonpaisteessa ja sykemittari kertoi kulutukseksi 473 kcal ja keskisyke oli 124. Ja ihan oikeesti tuo yllä oleva slogan on niin hyvä! Juuri sellaisia asioita pitää tehdä ja tavoitellakin. Ja tämä sama asia pätee muuten myös naisten työnhakuun ja siihen millaisia paikkoja sitä haetaanMoni jättää hakematta jotain itselle täydellistä paikkaa kun ajattelee että "ei mua siihen kuitenkaan valita"Just do it! Sen kuin teette vaan ja uskotte itseenne sanon minä!




Tällä viikolla on luvassa kaikkea kivaa niin paljonOn tyttöjen iltaa ja dinneriä ja sitten on mun CocoVi Bar'n läksiäiset ja lauantaina taas yksi mukava illanvietto vielä tiedossa. Kaikenlaista mukavaa sosiaalista elämää mahtuu ihan joka päivälle! Ja niitä kuulatunteja ja duuneja tietty! Ja tänään ratsastustunti ja esteitä jee jee jee!!!! Ja saattaa sitä tällä viikolla joku yhteistyökuviokin ratketa! Can't wait!


Olen onnellinen <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti