Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

12.1.2013

Dinnerille




Nyt lähdössä tyttöjen kanssa blineille. Ei ehkä sitä kevyintä herkkua, mutta jospa löytyisi mulle jokin kevyempi vaihtoehto? Tosin blinit on ihania, mutta nyt pitää vähän kuitenkin katsoa syömisten perään. Viikko on mennyt tähän asti syömisten puolesta hyvin ja kalorilaskurin avulla oon seurannut energiamääriä ja makroravinnejakaumaa. Etenkin silloin se on huippujuttu, kun liikuntaa tulee paljon niin muistaa syödä tarpeeksi. Miinuksella on menty päivittäin 500 ja 600 kalorin välillä kuitenkin. Kunnon ruokaa ja tasaisin väliajoin. Eikä tee mieli mussuttaa kun syö tarpeeksi eikä liian vähän :) Älkää tekään nutratko tai vetäkö mitään kitudieettiä, se kostautuu.

Erinomaista lauantai-iltaa ja mä pääsen nyt viihtymään tyttöseurassa :)

XoSL

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommenttia:

  1. Ihan vaan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn et miks vedät miinuksella? Näytät kuvissa tosi tosi hoikalta.

    VastaaPoista
  2. Moikka,

    toivoisin postausta sisäisestä hyvinvoinnista ja ruokavalion vaikutuksesta siihen. Tällä hetkellä ihoni oikkuilee aika pahasti (todennäköisesti stressi ainakin osasyy) ja olen pohtinut voisinko vaikuttaa ruokavaliolla/ravintolisillä asiaan. Muutenkin aihe on alkanut kiinnostaa enemmän ja ajattelin, että sinulla saattaisi olla jonkin sortin tietämystä asiasta/aihealueesta. :)

    -Tiitu-

    VastaaPoista
  3. Moi Stine! Mulle on viimeisen parin vuoden aikana tullut kymmenen kiloa lisää painoa. Ei sillä että vaaka olisi jokin mittari mutta itse toivon karistavani jonkin verran rasva-%'sta pois. Toki on lihastakin tullut siihen parin vuoden takaiseen mutta itsellä parempi olla vähän kevyempänä! Mitään tiettyä painotavoitetta ei ole. Olisin iloinen kun vanhat vaatteet mahtuisi päälle ja peilikuva näyttäisi vähän timmimmältä. 3 viikon lomalla niin ikään tuli nautittua sen verran herkuista että plussan puolella oltiin koko ajan :)

    VastaaPoista
  4. Sillä on niin suuri merkitys mitä syö ja juo! Omassa ihossa huomaan heti kun ruokailu alkaa mennä "väärille raiteille.

    Voin kirjoitella aiheesta enemmän lähiaikoina! Mutta kaiken a ja o on välttää ruokia/herkkuja joissa lisäaineita ja toinen asia on veden juonti! Vettä kannattaa juoda päivässä paljon! Väitän että oma iho on puhtaasti senkin ansiosta pysynyt hyvässä kunnossa!

    VastaaPoista