Sports Lady®

Sports Lady®

1.10.2013

Inspiraatiota kokkailuun ja päivän ruokapäiväkirjaa kuvina



Tää päivä on ollut taas mitä parhainAikamoista menoa mutta mä tykkään! Päivän paltsun jälkeen hain Akateemisesta muutaman kirjanYksi niistä on tää Gwyneth Paltrow'n kokkikirjaHelppoja ja terveellisiä reseptejäSen lisäksi kirja on hienosti kuvitettu ja sitä on mukava lueskella sohvalla ja fiilistellä kauniita kuviaKiitos Johannalle inspiraatiosta tässä! Johanna on tehnyt upeita ruokia tästä kirjastaja suoraan sanottuna mulle iski annoskateus! Annoskateus siis nimenomaan hyvällä tavalla!  

Silloinkun haluaa elää tervellisesti tai tehdä elämäntapamuutostasuosittelen ehdottomasti hankkimaan hyviä kirjoja ja lukemaan hyviä blogeja siihen liittyen! Niistä tulee aina lisää potkua ja oma innostus lisääntyyItse en yleensä edes ajattele syöväni mitenkään supertervellisestija pidän tätä elämäntyyliä ihan itsestään selvyytenäJa en mä varmaan muuten jaksaisikaanNyt jos mä kehun että en ole ollut kertaakaan kipeänä niin toivottavasti en tulekaanTunneilla on kyllä väkikatoa käynyt parin viime viikon aikana juuri flunssan vuoksiKiinnittäkää huomiota siihen mitä syötte! Sillä on niin suuri merkitys.

Tässä mun tänään nauttimia ruokiaja iltapalaksi söin vielä puuroa banaanilla & raejuustoa. Kaipasi kroppa taas hiilaria enemmänkun tänään oon taas vetänyt pari kuulatuntia ja tehnyt oman tunnin cross trainer treeninUnohtui kuvata illan annos (eikä se juuri hirveän kaunis esteettisesti olekaan)Oli sen verran nälkä kun tultiin fudistreeneistä. Ja mulle sopii parhaiten hiilarit iltaan. Ja ne kannattaakin sijoittaa treenin jälkeiselle aterialleTiedostan itsessäni sen suuremman hiilaritarpeenkun liikuntaa on tullut enemmänJos jätän hyvät hiilarit väliin niin olen taatusti etsimässä herkkuja kaapeista illalla. Elämä on ikuista elämäntapamuutosta ja opetteluaNykyään sitä osaa jo kuunnella itseään jotenkin! Eilen pidin totaalilepoa kun sunnuntaina tuli taas paljon kuulaa ja fudistakin tuli potkittua!

aamiainen 
palkkari/välipala treenin jälkeen
lounas
välipala/palkkari iltapäivän tunnin jälkeen
smoothie valmistumassa kotona iltapäivällä
ennen fudistreenejä
 Hyvä päivä jälleen! Toivottavasti sielläkin!

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi ihana blogi. Oon saanut tästä blogista paljon iloa elämääni ja innostusta lisää terveelliseen elämäntapaan, vaikka välillä niitä herkkupäiviä tuleekin. Itse treenaan puolimaratoneihin, joten saliharjoittelu ei ole minulle kovin tuttua. Saatan kuitenkin kohta ruveta treenaamaan salilla hiukan alakroppaa, sillä se voisi parantaa tuloksiani juoksussa. Kiinnostaisiko käydä kurkkaamassa minun blogini puolelle, saa toki myös liittyä lukijaksi :)
    rememberslittlemile.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos Lili! Mä käyn kurkkimassa sun blogia myös! Salitreeni tukee hyvin juoksua! Ja kahvakuula tietysti!

    VastaaPoista