Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

24.10.2013

Thoughts of today and some pics

salireissulla
Päivä on ollut taas vauhdikasAamu alkoi heti asiakaskäynneilläSaliohjaukset on aina ihania kun itsellekin tulee hinku päästä raudan kimppuun! Ja aamupäivällä mä sitten pääsin! Jes! Jalkatreeni oli tänään vuorossa ja kävin Itäkeskuksen Elixiassa

Kotiin lounaalle ja hommia tässä kotitoimistollaJa sitten mä nukuin päikkärit! Aah miten ihanaa! Päikkärit on parasta! Tunnin lepoja jaksoi virtaa täynnä lähteä pitämään illan tuntejaJos päivä alkaa aamukasilta ohjauksella ja loppuu 12 tunnin kuluttua niin pakko levätä jossain vaiheessaSitten ennen illan kuulatunteja välipalaksi smoothie
  • 150g mustaherukkaa
  • 1/4 avocado 
  • 1 mitta suklaa protskua Solgar
  • 1 mitta Green superfood jauhetta
  • 1 tl macaa 
  • vettä
  • siitepölyä
Macaa oon nyt pari kertaa laittanut smoothieen ja kyllä se vaan boostaa suorituskykyäkun tietää että on pari tuntia vedettävänäMulle on joku viisas joskus sanonutettä maca -jauhe ei sovi naiselleTai muutamakin ihminenSekoittaa hormonitoimintaa ja sopii miehille paremminOlin tosi pitkään sitä käyttämättäVarmaan yli vuodenNyt saatan laittaa sitä smoothieen juuri sen kerran-pari viikossa yhden teelusikallisen kun tiedänettä on vaikka pari tuntia vedettävänä putkeenEli ei todellakaan kannata sitä vetää vielä jos et maustakaan tykkää. Mutta superfoodit on siitä hyviäettä ne toimivat kyllä!

Mutta noiden superfoodien kanssa saa olla tarkkanaEn mä niiden kanssa kauheasti läträä enääTavallaan tässäkin aiheessa kohtuus kaikessaEnemmänkin smoothie rakentuu proteiinin ja marjojen varaanJa sitten lisänä jotain silloin ja jotain toista tällöinHelposti rakastuu johonkin yhteen juttuun ja sitä tulee käytettyä koko ajanSitten kun nuo Solgarinkin protskut on tyhjiä niin keksin jotain muuta välipalaa taas smoothieiden tilalletai ainakin tuon mun vakkarikaavan tilalleEi eläimetkään syö samasta puskasta aina

Tällä hetkellä mulla on myös taukoa kaikista ylimääräisistä vitamiinivalmisteistaD-vitamiinia ja omega 3'sta käytänmutta muuten olen ottamatta mitään ylimääräistäMuutenkin kaikki mikä ei ole puhdasta ruokaaniin se on jotain muuta vaikka luomua ja hyvälaatuista olisikinKohtuus kaikessa siis




Illan tunneilla oli hyvä meininki ja jengi veti täysillä! Ootte niin huippuja! Tänään olikin tuntilaisen kanssa juttua siitä Hesarin tän päiväisestä lihaskunto jutustaHän on aloittanut 60-vuotiaana kahvakuulan mun tunneillaMitään muuta lihaskuntoa hän ei ollut aiemmin tehnytJos ette vielä oo lukeneet Hesarin juttua niin lukekaa! Se on pitkään tiedettyettä suomalainen kyllä liikkuu mutta kun se liikunta on hiihtoa kävelyä tai pyöräilyäKestävyyspuolen lajejaVain yksi kymmenestä Hesarin tutkimuksessa kertoi harrastavansa myös lihaskuntopuoltaSe on äärimmäisen tärkeää jo senkin puolestaettä me kaikki vanhenemmeJa mitä paremmassa kunnossa olet niin sitä paremmin vanhempana jaksat! Moni nainen ei halua "isoja" lihaksiaMutta kun ei niitä isoja lihaksia saa siltikään vaikka miten yrittää! Lihaskuntoharjoittelusta voisin paasata enemmänkinmutta ehkäpä kirjoittelen siitä taas ihan omaa postaustaan!

Lihaskuntopuolesta kannatta oikeasti kiinnostuasillä lihasmassan hupeneminen alkaa joillain jo kolmenkympin jälkeenLuonnollinen lihaskato alkaa näkyä 50 ikävuoden jälkeenLihasmassa vähenee 5-10 % vuosikymmenessä ja voima taas kaksi kertaa nopeamminEi siis ole liian myöhäistä aloittaavaikka ikää olisikinOlin niin iloinen kun tänään kuulinettä vaikka tuntilaiseni ei ikinä ole salilla ollut tai tehnyt lihaskuntoa niin kahvakuula on niin mukavaaettä sitä tekee kyllä mielellään! Ja hän ei ollut todella ensimmäinen joka näin sanoi minulle oppilaistani! Näihin mukaviin tunnelmiin laitan koneen kiinni ja valmistautumaan huomista päivää varten! Luvassa on heti aamusta asiakasta ja sitten päivällä vähän photo shootingia! Saa vaihtaa verkkarit johonkin siistimpään! Me like!

ja sitten kuulatunneille
Kiitos kaikille teille ihanille asiakkaille ja tuntilaisille tästäkin päivästä! 
On ilo tehdä töitä teidän kanssanne!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti